10 Ocak 2014 Cuma

Ağustos
Beypazarı - Karagöl Ormaniçi Dinlenme Tesisleri
Beypazarı Karagöl Tesisi Web Sayfası
Koordinatlar 40.44167, 32.064795  /  +40° 21' 21.72", +31° 55' 26.73"
Ankaradan Yaklaşık 120 km
Google Maps Yol Tarifi

İki aylık aradan sonra Yılmaz, İsmet, İlker, ve Tankut ile buluşarak Beypazarı Karagöl de kamp yapmak üzere 3 Ocak Cuma günü tekrar yollara düşüyoruz.İkinci grupta Cumartesi bize katılacak
Eryaman Optimum da arkadaşlar kendilerini biraz alışverişe kaptırıyorlar bizde Tankut'la dışarıda bekliyoruz.Saatin 18:00 olduğunun farkına varıyoruz ancak kamp yerine varana kadar en az 2 saat daha yol almamız gerekiyor fikrimizi değiştirip Beypazarında gecelemeye karar veriyoruz.
Beypazarında Yılmazların eski bir konağı olduğunu öğreniyoruz ve gece orada kalıp sabah 06:00 gibi de kamp yerine geçmek üzere anlaşıyoruz. Beypazarına ulaştığımızda karnımız acıkıyor çıkıp biraz dolaşıyoruz ve bir yerde yemek işini halledip eve doğru yol alıyoruz.
Beypazarı eski konaklarıyla, Arnavut kaldırımlı dar sokaklarıyla insanı kendine çekiyor fotoğraf çekmeyi seviyorsanız saatlerce fotoğraf çekebileceğiniz imgelerle dolu
Eve vardığımızda hemen sobayı yakıp bir de çay demliyoruz. İsmetle kestaneleri bir güzel çizerek İlker'e teslim ediyoruz çok geçmeden kestaneler pişiyor koyu bir sohbete dalıyoruz.
Bu arada İsmet'ten yeni bir şey öğreniyorum çakılarımızda bulunan konserve açacağı ile çok güzel kestane çiziliyor. Saatin nasıl geçtiğini anlamıyoruz saat 3:00 olmuş uyuyalım artık sabah 6:00 da kalkacağız. Güzel bir uyku çekip saat 6:00 da uyanıyoruz Dünkü sis hala dışarıda bizi bekliyor üstelik dahada yoğun sanırım biz evde kaynatırken havada dışarıda çalgı çengi yapmış
Dışarıda biraz fotoğraf çekiyoruz
Kömürlükten bir kaç çuvalda odun alarak araçlarımıza yüklüyoruz ve tekrar yola çıkıyoruz gerçekten dışarısı buz gibi

Sis peşimizi bırakmıyor şehirden çıkıp ormana doğru gittikçe dışarıdaki manzara adeta gözlerime görsel bir şölen sunuyor. Ahlatlık Geçidini geçerken harika bir manzara karşılıyor bizi sanki etrafımızda bir göl varmış gibi hissediyoruz.Çekebildiğimiz kadarı ile bu manzarayı ölümsüzleştiriyoruz.

Burada bulunmak son derece keyifli hepimizin yüzü gülüyor

Her zamanki artistik resimlerimizden birkaçı

Karagöl'e sonunda ulaşıyoruz sabah sanırım 7:30 gibi Ormanda çadırlarımızı kurup ateşimizi yakıyoruz. Yol yorgunluğu ve az uykunun da etkisi ile karnım zil çalıyor vakit  kaybetmeden çayı demleyip ekmeği kızartıyorum.

Favorim kızarmış ekmek reçel ve tereyağı

Etrafımız sık bir ormanla kaplı her yer çok güzel bol bol ağaçkakan sesi ve köpek havlama seslerini duyuyoruz.Arada bir silah sesleri geliyor sanırım avlanan bir grup var etrafımızda bizde yanımızda getirdiğimiz torpillerden bir kaç tanesini patlatıp sesimizi duyuruyoruz.

Yerleşip işlerimizi bitiriyoruz ve göl etrafında yürüyüşe çıkıyoruz

Gölün karşısında günübirlik kiralanan Bungalov  tipi evler mevcut

Sanırım bir karınca yuvası

İsmet ile bir poz

İsmet, Tankut ve ben

Hülyalı bakışlarla dolu bir poz

Tankut Pozu

Yılmaz bende varım diyor

Ama telefon çalıyor.Rutin raporlar veriliyor

Yaklaşık 2 ay önce Sorgun Göletine 6. kampı yapmak için gittik ancak aradığımızı bulamadığımız için tekrar Çamkoruda bir kamp yaptık tekrara düştüğümüz için bir önceki blogu yazmak istemedim.O yüzden bu kamp 7. seferdir. Kış kamplarında ne kadar sıkı ne kadar korunaklı giyinirseniz giyinin ateş olmadan donarsınız ya sohbet etmeyip hemen çadıra girip uyuyacaksınız ya da ateş yakacaksınız bizim sayımızda fazla olduğu için çadıra girip sohbet etme şansımız olmuyor ...
(Havanın çok soğuk olması ve yakacak hiç bir şey bulamadığımız için yakınımızda ki köyden yakacak odun istedik onuda doğru düzgün temin edemedik bizde rotamızı Çamkoru Mili Parkına çevirdik)
6. Kamptan itibaren aramıza Tarkanın Abisi Hakan Abi ve Eniz Abide katılıyor.
Hakan Ağabey ile de saat 9:00 gibi kahvaltıda buluşmak üzere anlaşıyoruz ama Hakan Abi akşam yemeğine yetişiyor.Çok geçmeden Eniz Ağabey ve Tarkan aramıza katılıyor.

Hakan Abi Solda Eniz Abi Sağda ortadaki de İsmet

Hakan Abiler Makalu Fighter Marka 5 mevsim çadır almışlar beraber kuruyoruz.

Kamp ateşimiz yanıyor

Bir Afacan

Bir kaç Afacan

Yılmazın fotoğraf makinası ile Yıldız Savaşları Çekimi

Sabah Oluyor

Hakan Abi kendine güvenilir bir omuz buluyor

Tankut Kardeşimin Sürrealist pozu

Geometrik şekilde Ağaçkakan çalışması sanırım ağaca temel kazmış

Birazda temizlik zamanı

Obamızın ateşi tütüyor

Közde pişen her şey lezzetlidir

Geleneksel final pozlarımız

Bir sonraki kampta görüşmek üzere