5 Mayıs 2013 Pazar

Çamkoru Milli Parkı 2. Kamp

Şubat Ayının Son Haftası
Koordinatlar :40.581469, 32.505337
Google Maps Yol Tarifi


İlk kampdan sonra artık ikincisini dört gözle beklemeye başladım.
Bu sefer daha yeşillik bir yerde kamp yapmaya karar verdik ve Çamkoru Milli Parkında karar kıldık.
Çadır kurmak piknik yapmak için mükemmel bir yer.
Çamkoru Milli Parkına Ulaşım: Eski Ankara - Bolu karayolu güzergahında bulunmaktadır. Ankaraya 110 km. uzaklıktadır. Kızılcahamam ilçesine 38 km. mesafededir.


                   


Çamkorunun bitki örtüsü sarıçam ve karaçam ile kaplıdır.Ayrıca sapsız meşe, kavak, gürgen, göknar ve geyik dikenide bulunur.Ayrıca bir de Çamkoru göleti bulunmaktadır.
Detaylı bilgi için: Çamkoru Milli Parkı

Çadırlar Kuruluyor
Çamkoruya varır varmaz baya kalabalık olduğunu gördük bizim gibi bir kaç grup daha vardı.Sonradan sohbet etme imkanı bulduğumuzda izci grupları olduğunu öğrendim.
5 Kişi olarak başladığımız kamp keyfi Keremin katılmasıyla daha da şenlendi
İsmet, Yılmaz, Kerem, Tankut bizden önce kamp alanına ulaşmışlardı.Ateş yakmakta baya zorlandıklarını odunların ıslandığını ve yanarken bol bol tüttüğünü anlatıyorlardı. Ayrıca ara sıra kar ve yağmur atıştırıyordu. Bende Tarkan'la beraber hemen çadırı kurup eşyalarımızı yerleştirdik.
Sonunda Ateşi yakıp yemeklerimizi pişirmeye başladık gecenin ilerleyen saatlerinde İsmetin şarkı söyleyen sesi ağaçlarda titreşime neden  oluyordu.(Yanlış anlaşılmasın İsmetin sesi gerçekten güzel dinlendiriyor insanı) Gerçi uyuduğunda da horlayarak çadırın tentesini havalandırdığı rivayet ediliyor.
Saat 01:00 civarıydı sanırım bir grup arkadaş bizim olduğumuz yere geldi hemen tanışıp çay ikram ederek güzel bir sohbete daldık.
Sabah baya erken uyandım hemen ateşi canlandırdım diğerleri hala uyuyordu ve İsmetin horladığının rivayet değil gerçek olduğunu anladım.Diğer kampa geldiğimizde mutlaka horlamaya karşı burun bandı getirmeliyim.
Bir çay yaptım ve etrafı seyrettim huzur dolu bir yer mutlaka tekrar gidilmeli

Hep Beraber
Soldan Sağa Ben İsmet Yılmaz Tankut Kerem Tarkan



 3 Saat uyku yetmeyince tekrar uyku ihtiyacı hissettim 

Şimdi diyeceksiniz ki hep ismeti anlatıyor ama  İsmeti anlatmamak ne mümkün garibim o gece 3 defa oturduğu tabureden düştü çünkü taburelerin dikişlerini Çinliler dikince sağlam olmuyor e Çinlilerde zaten kara kuru adamlar İsmeti düşünememişler.Tabi yırtılan ve kırılan 2 adet sandalyeden sonra arkadaşlarım kampçılığın bir paylaşım bütünlüğü olduğunu bütünlüğü bozmamamız gerektiğini anlatarak bizim sandalyelere yanaşmaya başladılar.
Eksik listesine sevgili Yılmaz 2 Adet daha sandalye ekledi.



Daha Büyük Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder